niedziela, 29 lipca 2012

Wakacyjny stosik książkowy




Od góry:
 
1. "Kod Leonarda da Vinci" Dan Brown
2. "Lodowaty grób" Charlaine Harris- książka kupiona w Biedronce
3. "Jutro 4" John Marsden- urodzinowy prenzent
4. "Forteca" Bernard Cornwell- egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Erica
5. "Triumf" Bernard Cornwell- egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Erica
6. "Drapieżca" Terri Blackstock- wygrana na jednym z blogowych konkursów
7. "Język koni- Język ludzi. Porozumienie jest możliwe" Isabelle von Neumann-Cosel- egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Akademia Jeździecka

Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać większość tych egzemplarzy do końca sierpnia.

Niestety jakoś zdjęć nie jest najlepsza, ale zepsuł mi się aparat i musiałem użyć telefonu.;)

Korzystając z okazji chciałem Was również poinformować, że kilka dni temu zrobiłem nowy nagłówek na bloga. Tym razem jest to moja w pełni samodzielna praca.;)

30 komentarzy:

  1. "Kod Leonarda da Vinci"- pamiętam, że zarwałam całą noc, aby dokończyć czytanie :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę "Kodu Leonarda da Vinci"... A nagłówek fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny nagłówek!
    Zazdroszczę "Jutra" oraz "Drapieżcy". Nie pogardziłabym również "Lodowatym grobem"
    Życzę miłej lektury i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny stosik <3
    Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie pytanko, czytałeś 'Anioły i Demony' Dana Browna? Bo to pierwsza część serii. :3 'Jutro 4' najmniej mi się podobało z całej serii. ;) Poza tym nagłówek świetny. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie czytałem "Aniołów i demonów", ale dzięki za informację.;) Szczerze mówiąc "Kod Leonarda da Vinci" znalazł się przez przypadek na mojej półce, ale oczywiście z chęcią go przeczytam, bo lubię taką literaturę.;)

      Usuń
  6. Mam w domu 3 książki Dana Browna, na razie nieprzeczytane.:D Zazdroszczę Jutro 4, za mną dopiero 1 część, resztę mam zamiar przeczytać po premierze 7.;) Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super nabytki, gratuluję ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. "Kod Leonarda da Vinci" to moim zdaniem najlepsza z książek Browna i myślę, że się nie zawiedziesz na lekturze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłej lektury.Stosik śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy stos :)
    Miłego czytania !

    PS. Znalazłam Twojego bloga przez przypadek i już wiem, że będę Cię często odwiedzać :) Miłego blogowania :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nagłówek wyszedł bardzo ładnie :)
    z książek czytałam Browna
    z chęcią zapoznałabym się z "Drapieżcą" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Kod Leonarda da Vinci" od dawna czeka na mojej półce na swoją kolej. Jestem ciekawa Twojej opinii. Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę "Jutro" i "Drapieżcy", sama bym chciała przeczytać :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym mieć "Lodowaty grób" z książek którymi się nam tutaj chwalisz :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kod Leonarda Da Vinci czytałam dość dawno, ale bardzo polecam książkę chyba jest to najlepsze dzieło Dana Browna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie podkradłabym Ci "Jutro". :) Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zdobycze :) Jutro 4 trochę gorsze od poprzednich, a od 3 z pewnością :) Przyjemnego czytania =] I nagłówek ciekawy Ci wyszedł. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny stosik, życzę miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytałem jedną książkę p. Browna i bardzo chciałbym przeczytać kolejną, m. in. "Kod Leonarda da Vinci". Ostatnio przeczytałem pierwszy tom serii "Jutro" i bardzo mi się spodobał. Zastanawia mnie tylko, czy autorowi nie wyczerpią się pomysły do szóstego tomu, bo w pierwszym już pokazał wiele. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny stosik! ;) Na mój przypadkowo również wpadł "Kod Leonarda da Vinci". Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy stosik! Wiele z tych książek bym Ci zabrała, choćby dzieło Browna albo "Drapieżcę". Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakość dobra, co ty chcesz:P Polecam Jutro4, ale chyba o tym już pisać nie muszę ;) Reszty nie czytałam, a nawet pierwszy raz je widze :P No, oprócz "Kodu..."

    OdpowiedzUsuń
  23. Zostałaś nominowana do zabawy. Szczegóły na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam do udziału w zabawie Liebster Blog. Więcej informacji tutaj http://invisibl3e.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html
    Mam nadzieję, że zobaczę odpowiedzi na moje pytania :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Serię ,,Jutro" z wielką chęcią bym przeczytała :)
    Pozdrawiam i życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  26. O, widzę Cornwella - lubię sobie od czasu do czasu zajrzeć do jego książek. ;) Miłej lektury zatem!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw po sobie ślad :)