sobota, 16 czerwca 2012

KONKURS- Do wygrania trylogia „Igrzyska śmieci”!!!


Na ruinach dawnej Ameryki Północnej rozciąga się państwo Panem, z imponującym Kapitolem otoczonym przez dwanaście dystryktów. Okrutne władze stolicy zmuszają podległe sobie rejony do składania upiornej daniny. Raz w roku każdy dystrykt musi dostarczyć chłopca i dziewczynę między dwunastym a osiemnastym rokiem życia, by wzięli udział w Igrzyskach śmierci, turnieju na śmierć i życie, transmitowanym na żywo przez telewizję. Bohaterką, a jednocześnie narratorką książki jest szesnastoletnia Katniss Everdeen, która mieszka z matką i młodszą siostrą w jednym z najbiedniejszych dystryktów nowego państwa.

Przez ostatnie kilka miesięcy miałem mało czasu na czytanie książek i pisanie recenzji, ale nadchodzą wakacje i mam nadzieję, że mój blog ponownie odżyje oraz że Wy będziecie chętnie zostawiać ślad po sobie w postaci komentarzy. :)

Z tej okazji postanowiłem zorganizować konkurs, w którym do wygrania będzie niesamowita trylogia Suzanne Collins pt. „Igrzyska śmierci”! W skład trylogii wchodzą: „Igrzyska śmierci”, „W pierścieniu ognia” oraz „Kosogłos”.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy dodać komentarz o treści „zgłaszam się” oraz wkleić na swoim blogu baner z linkiem do tego konkursu. ;)

Konkurs trwa do 29 czerwca.


A oto baner

128 komentarzy:

  1. Zgłaszam się Baner w zakładce konkursy

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się. Baner wklejony

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się - banner w zakładce "Reklamomania"

    OdpowiedzUsuń
  4. Już posiadam, także spasuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się, a baner wstawiłam na bloga w zakładkę 'konkursy'. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się. Banner dodaję do zakładki konkursy.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się! Taka nagroda, ahhh... :) Banerek zaraz zostanie dodany w zakładce konkursy.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się!

    Od dawna chcę przeczytać tę serię, ale niestety nie mam skąd pożyczyć, a na nowe nie zawsze się ma niestety. Zatem z chęcią wezmę udział :)

    Baner zamieszczę za moment w zakładce z konkursami.
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  10. To i ja się zgoszę - taka kusząca nagroda:)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja się zgłaszam.
    Pozdrowienia.
    Już zamieszczam u siebie banner.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się także.
    Baner jest u mnie w zakładce :Candy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się.
    Banner w zakładce konkursy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się! :)
    Banerek wstawiam do zakładki "Wygrywajki!"

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście też się zgłaszam, ale nagroda :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się! dodałam już banerek:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi zależy na przeczytaniu a peniędzy brak :)
    Zgłaszam się oczywiście a bannerek w pasku bocznym na http://disincentive.blogspot.com/
    A jak po angielsku czytasz to wpadnij na mój książkowy, znajdziesz link :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się! Banerek wstawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się, banerek za chwilę zorganizuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się! Wręcz marzę o tej trylogii. :D
    I dodałam banner na melodie duszy, jak coś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się :)
    Banerek już jest na blogu w prawej kolumnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja się zgłaszam :D
    Baner w zakładce konkursy już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się również a banerek juz wrzucam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się.
    Banerek:http://miraga80.blogspot.com
    E-mail:miraga@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się.
    e-mail na blogu

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się. Baner już na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się.
    Baner w zakładce "Konkursy"

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się i ja :)
    Może w końcu uda mi się przeczytać Igrzyska Śmierci - byłoby naprawdę wspaniale!
    Informacja w zakładce Konkursy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się, baner już wklejam.:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się :) Baner umieszczam w zakładce konkursiwa.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Pewnie, że się zgłaszam :)
    Już dawno chciałam to przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się i już lecę wkleić baner na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oczywiście, że się zgłaszam, mam wrażenie, że tylko ja nie czytałam serii o_O

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, ale świetny konkurs, zgłaszam się z wielką chęcią, a banner zaraz wklejam.
    Zapraszam tez na konkurs do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się, banerek zaraz na pasku bocznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie bym się zgłosiła, ale nie mam gdzie wstawić banera. Pozdrawiam więc i życzę szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się i życzę wszystkim powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się :) Marzę o tej serii już od jakiegoś czasu :)

    Baner w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się!!!!!
    Baner u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się. Banerek umieszczam zaraz na swojej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się! Bannerek już dodaję na bloga w zakładce 'konkursy'. :3

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się :)
    Baner dodaję w zakładce 'Konkursy' na blogu

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się z miłą chęcią:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się, banner wklejony ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. z przyjemnością i ja zgłaszam się;)

    Banerek dodany;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się :)
    Banner za chwilę wkleję :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  48. zgłaszam się.
    baner na blogu, zakładka konkursy - www.ksiazkoville.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się :)
    Banner w pasku bocznym na moim blogu catalinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się!
    Banner wstawiłam w zakładce Konkursy.
    Pozdrawiam!
    bellatriks@vp.pl
    http://my-logorrhea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się! Świetny konkurs *.*
    Obserwuję jako symtuastic, mój e-mail to oczamiczytelnika@gmail.com Banner dodałam tutaj: http://oczami-czytelnika.blogspot.com/p/faq.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się! od dawna chcę przeczytać tą serię. Baner w pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  53. Książki mam, więc tylko wstawię u siebie banner. ;D

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się. Baner w zakładce Konkursy

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się. Banner na dole
    cocodrilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się;) Baner już dodany

    OdpowiedzUsuń
  57. Trylogię mam i czytałam, ale dodaję baner na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  58. O, jaka miła wygrywajka. Chętnie posiadałabym na własność.
    Zgłaszam się. Banerek dodany.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  59. To i ja się zgłoszę.
    Baner w zakładce "konkursy" (:

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się ;) Baner w zakładce konkursowej. Dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  61. cóż za okazja, uwielbiam tę serię! zgłaszam się, baner wklejony, obserwuję jako Paula Anna :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako MEOW, a banner już wklejony. :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się :)
    Banerek wstawiony i dodaję blog do obserwowanych :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się. Baner wklejony. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. zgłaszam się :) baner u mnie w zakładce konkursy! :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się - baner w pasku bocznym. :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się :) Baner na pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się :)
    Bannerek już zamieszczony :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłaszam się
    Baner jest:
    http://ksiazkaniegryzie.blogspot.com/ w zakładce konkursy
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się, banerek wstawiony :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Pewnie, że się zgłaszam ;) Banerek już dodany!

    Zapraszam też do mnie na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  72. Takiej okazji nie można przepuścić, zgłaszam się :). Baner wklejony.

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam się ;)
    Banerek umieściłam w zakładce konkursy ^^

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgłaszam się, baner w zakładce z konkursami (http://miu86.blogspot.com/p/konkursy-candy-rozdawajki.html)

    OdpowiedzUsuń
  75. zgłaszam się baner na blogu www.revengex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się! Baner w pasku bocznym na blogu: life-by-mirandad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Zgłaszam się. Baner w zakładce "Konkursy"

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Zgłaszam się z ogromną chęcią. Baner oraz link do konkursu znajdują się w odpowiedniej zakładce na moim blogu.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Zgłaszam się banner jest na blogu w stronie " Konkursy "

    OdpowiedzUsuń
  80. Zgłaszam się :)
    baner w zakładce konkursy

    OdpowiedzUsuń
  81. Zgłaszam się!

    Baner dodany w zakładce KONKURSY.

    OdpowiedzUsuń
  82. Jestem chętna.Poleciłam,umieściłam baner na facebooku!
    jolunia559@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. oj zgłaszam sie!!:)

    Banerek u mnie, juz dodany:

    http://make-up-stories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. zgłaszam się, baner wklejony;]
    agata.17ko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. Również się zgłaszam, dodaję banner i Twojego bloga do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się! ;3
    alcia1993@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Zgłaszam się :).

    Oj mam nadzieję, że to mi się poszczęści w losowaniu :).

    raeszka,
    a.m.math@poczta.fm,
    informacja na pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  88. Zgłaszam się
    http://vulcan17.blogspot.com/2012/06/konkurs-do-wygrania-trylogia-igrzyska.html

    OdpowiedzUsuń
  89. Zgłaszam się.

    Pozdrawiam

    apaszka
    kraina-apaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Zgłaszam się;)
    paulina.g4@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Zgłaszam się.
    zakrecona1997@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Zgłaszam się !
    Baner na stronie :
    http://myrulesmylaw.blogspot.com/
    email : nubirum@wp.pl

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  93. Zgłaszam się :0
    banerek jest- http://magicwordcherry.blogspot.com/
    zaczęłam też obserwować jako : lady1307

    OdpowiedzUsuń
  94. zgłaszam się baner jest http://cudenkapapi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. zgłaszam się
    http://uciekam-w-nieznane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw po sobie ślad :)