czwartek, 21 lipca 2011

Stosik nr 1

Witam!
W końcu uzbierałem trochę książek. Dzisiaj postanowiłem zamieścić pierwszy stosik książkowy. Przede mną jeszcze miesiąc wakacji i dużo czasu na czytanie.


Od góry:

1. "Koniec pieśni" Wojciech Zembaty- od Wydawnictwa Znak
2. "Jutro 2" John Marsden- od Wydawnictwa Znak
3. "Zabłąkania" Hjalmar Söderberg- od Wydawnictwa Kojro
4. "Wirus ebola w Helsinkach" Taavi Soininvaara- od Wydawnictwa Kojro
5. "Welin" Hal Duncan- efekt odwiedzin biblioteki;D
6. "Księga wampirów" Dr Bob Curran- od Wydawnictwa Verbum Nobile
 
Teraz wystarczy tylko znaleźć chwilę czasu, usiąść i czytać.:)

16 komentarzy:

  1. Bardzo sympatyczny stos, tylko pozazdrościć tylu ciekawych pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe zdobycze:)). Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. No Pablo ;D

    Wartościowy stos;)
    tylko nie puść go z dymem ;D

    Choć nie przepadam za fantasy, sam wiesz to i tak zazdroszczę Ci tych książek ;D

    Kocham książki!!! ;D

    i może kiedyś się skusze jak mi którąś naprawdę polecisz ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Astrophilerin- z pewnością polecę Ci jakieś książki, my sobie jeszcze na te tematy pewnie nie raz porozmawiamy.;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam chrapkę na przeczytanie Jutro, obu części. Tak samo jak wymienione przez Matta GONE. Mam nadzieję, że niedługą będę ich szczęśliwą posiadaczką.

    Czekam na recenzje, z pewnością ich nie pożałuję.

    I nie ukrywam też, że czuję ukłucie zazdrości! :p

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja biorę Jutro 2 i Księgę Wampirów i znikam ;D

    Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny stosik :D milego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam. Mam niemały zaszczyt i przyjemność nominowania Cię do udziału w zabawie One Lovely Blog Award.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z twojego stosiku najchętniej przeczytałabym Jutro2, ale najpierw muszę doczekać się swojej kolejki w bibliotece na pierwszą część:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przyjemny stosik :D ale muszę się przyznać że z niecierpliwością czekam na recenzje "Końca pieśni" bo od razu wpadła mi w oko :D także czekam i raz jeszcze gratuluje stosiku Pawle :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łoł, świetny stos - Koniec Pieśni, Jutro 2 i Wielin chętnie sama bym przeczytała. Czekam na recenzję, szczególnie Hala Duncana.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ksiazke Jutro 2 chetnie bym ci podkradla ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny stosik, nie powiem ;D Jeszcze nie miałąm okazji przeczytać "Jutra" ale mam nadzieję, ze niedługo i ta seria wpadnie w moje łapki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie bym przeczytała "Jutro". "Wirusa Ebolę..." mam już za sobą :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw po sobie ślad :)