czwartek, 6 czerwca 2013

Konkurs!

Przez ostatnie kilka miesięcy miałem mało czasu na czytanie książek i pisanie recenzji, na szczęście już po maturach (nadeszły upragnione wakacje!) i mam nadzieję, że mój blog ponownie odżyje oraz że Wy będziecie chętnie zostawiać ślad po sobie w postaci komentarzy. :)

Z tej okazji postanowiłem zorganizować konkurs, w którym do wygrania będzie książka Terri Blackstock pt. „Drapieżca”! 
 
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjmupqQJCuaNhyphenhyphen-7vB-B41wWu-jfpa5KExc7ltNYzQKMporyPalRgxosMy33eHdDFdAvRPAvHryIV0p4mLf7EiwS64ZCOAkwM7jfLPyw08yChoGMnuWOtE_REmJ1t1NVls6eeRJZclkIuCU/s1600/drapie%C5%BCca1_350.jpgDla głównej bohaterki Elli, przebojowej nastolatki, obecność w sieci to prawdziwe być albo nie być. Na portalu społecznościowym GrapeVyne.net ma ponad tysiąc znajomych, z którymi dzieli się każdą przeżytą chwilą. Nie zdaje sobie jednak sprawy, że w internecie grasuje drapieżca, dla którego dziewczyny takie jak Ella, naiwnie odkrywające publicznie całe swoje życie, są niezwykle łatwym łupem. Ella zostaje brutalnie zgwałcona i zamordowana. Ojciec dziewczyny, nie licząc się z konsekwencjami, rozpoczyna swą prywatną wendetę. Jej starsza siostra, Kristy, psycholog z ośrodka wychowawczego dla młodych dziewcząt żyjących na ulicy, również rozpoczyna śledztwo na własną rękę. Celem obojga jest dopaść mordercę za wszelką cenę. Krista zastawia w sieci pułapkę na drapieżcę, nie wie jednak, czy zarząd firmy kontrolującej portal społecznościowy GrapeVyne.net będzie po jej stronie. Wkrótce następuje kolejna seria tragicznych zdarzeń. Sprawy komplikują się coraz bardziej, a drapieżca wciąż wybiera sobie coraz to nowe ofiary.


Aby wziąć udział w konkursie należy:
1. Dodać mojego bloga do swoich kręgów Google+ (natomiast jeśli nie posiadasz konta Google+ to wystarczy, że dodasz mnie do obserwowanych).
2. Zamieścić na swoim blogu podlinkowany baner konkursu (baner poniżej).
3. W komentarzu napisać swój adres mailowy oraz odpowiedzieć na pytanie: Jaka jest Twoja ulubiona książka? (nie musicie uzasadniać Waszego wyboru, wystarczy podać sam tytuł i autora książki:) )

Oto baner:

Konkurs trwa do 6 lipca.
Ps. Aby losowanie się odbyło musi zgłosić się co najmniej 50 osób. :)

31 komentarzy:

  1. Interesujący tytuł.
    Zapisuję się.

    Jestem obserwatorką bloga ObsesjaKasiulka
    banerek na blogu http://zksiazkawdloni.blogspot.com na prawej szpalcie

    Ulubiona książka? Cały cykl E. Cherezińskiej "Północna Droga"

    OdpowiedzUsuń
  2. Również zgłaszam się do konkursu. Obserwuję jako Le Sherry. Baner można znaleźć na moim blogu: http://fantasies-sherry.blogspot.com/ w gadżetach z boku. :)
    Obawiam się, że nie mam jednej ulubionej książki, natomiast mam ulubioną serię i zdecydowanie jest nią "Percy Jackson i bogowie olimpijscy" - Ricka Riordana.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia innym w konkursie.
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się i obserwuje na nieszczęsnym G+
    Ulubiona książka: Igrzyska Śmierci ;)
    Baner -> http://www.wkrainiestron.pl/p/konkursy-i-akcje.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się! Zaintrygowała mnie ta książka :)
    Moja ulubiona to niezmiennie "Władca pierścieni", choć były momenty, kiedy prawie został zdetronizowany przez "Grę o tron" :)
    Baner na moim blogu: http://czytanie-mojapasja.blogspot.com/
    Próbowałam dodać do kręgów - mam nadzieję, że się udało, bo ostatnio G+ nie chce ze mną współpracować :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę późnawo, ale dzięki za dodanie mojego bloga do obserwowanych, ciekawie tu u Ciebie, więc się odwdzięczam:)
    Książka wygląda na interesującą, zgłaszam się do konkursu:)
    Baner jest na stronie głównej bloga z prawej strony, podlinkowany:
    http://kultuar.blogspot.com/ (Złośnica czyta)

    Moja ulubiona książka? Ciężko jest wybrać tylko jedną, jest ich parę, ale co jakiś czas lubię wracać do takiej książeczki: "Długi deszczowy tydzień" Jerzego Broszkiewicza.
    mój mail: agakr27@yahoo.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią wezmę udział w konkursie :)
    Mail: my.books.1220@gmail.com
    Obserwatorem w Google + jestem :)
    Zamieściłam na blogu podlinkowany banner (zawsze to robię)
    Moja ulubiona książka to "Ognista" Sophie Jordan. Nie wiem czemu, ale jestem w serii zakochana do bólu! Bohaterowie, język autorki, fabuła i połączenie smoka z człowiekiem - po postu nie mogę wytrzymać! ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. czy w konkursie może wziąć udział osoba, która nie ma bloga??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednym z warunków wzięcia udziału w konkursie jest zamieszczenie baneru na swoim blogu i dodanie tego bloga do swoich kręgów Google+, więc jaka sama widzisz niezbędne jest tu posiadanie bloga.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się. :)
    bumpy@onet.pl
    Obserwuję jako Zosiek.
    Bloga niestety nie posiadam.
    Moją ulubioną książką jest "Imię wiatru" Patricka Rothfussa, rewelacyjna książka. Polecam Ci ją. :)

    PS. Jutro wyjeżdżam na wakacje i nie wiem, czy będę miała dostęp do komputera, więc proszę o wyrozumiałość, gdybym jakimś cudem wygrała. Odezwałabym się dopiero po powrocie (chyba, że zostałabym poinformowana mailem). Mam nadzieje, że to nie problem?

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :3
    Obserwuje jako Ula A (Veritaserum)
    Baner na blogu http://bookiza.blogspot.com/
    Mój e-mail urszula.adamska@o2.pl
    Moja ulubiona książka jest cała seria sagi "Harry Potter" J.K. Rowling

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka w klimatach trochę kryminologicznych, jakie kiedyś uwielbiałam, mam nadzieję, że znajdzie się jakiś wątek fantasy :) zgłaszam się z przyjemnością. Obserwuję jako Łucka, a baner na gatki-szmatki.blogspot.com
    Moja ulubiona książka? Hmm, pożeracze książek nie mają ulubionych ;D ale na uwagę zasługuje Przeminęło z wiatrem - to zupełnie co innego niż te wszystkie, które dotąd czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się :>
    Obserwuje jako Lilith
    Baner na blogu http://ineedaread.blogspot.com/p/konkursy.html
    Mój e-mail alilithk@gmail.com
    Czemu zadajesz takie trudne pytania? ;) Podobno pytanie prawdziwego czytelnika o jego ulubioną książkę,jest jak pytanie matki o to które ze swoich dzieci kocha najbardziej :>
    Ale chyba najbardziej lubię "Mistrz i Małgorzata"- Michaił Bułhakow <3

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się :)
    email: adziaem@o2.pl
    Obserwuję jako Adziaem
    baner: http://adziaem.blogspot.com
    Moją ulubiona serią książek jest Cykl Dom Nocy np. 'Naznaczona", 'Zdradzona' itd. Bardzo wciągające i ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się :>

    e-mail: kasia.przepiorka@wp.pl
    obserwuje jako: Kasia Przepiórka
    baner: http://zaczytanakasia.blogspot.com/p/konkursy.html

    Moją ulubioną książką jest seria "Zwiadowcy" i "Władca Pierścieni"

    OdpowiedzUsuń
  15. Konta Google+ nie posiadam, ale obserwuję jako JoanneDevian.
    Banner: www.joanne-devian.blogspot.com
    E-mail: asik27@onet.eu
    A jeśli chodzi o ulubioną książkę, to długo myślałam na ten temat i miałam duży problem z wyborem jednej, ale w końcu postawiłam na "Intruza" Stephanie Meyer ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się
    obserwuję jako Julia K.
    e-mail: julia321998@gmail.com
    Moja ulubiona książka to... Przepraszam, muszę powiedzieć: moja ulubiona seria to GONE. Zniknęli. Michaela Granta. Nie umiem wybrać jednej - cała seria jest genialna.
    Baner na blogu in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    Obserwuję jako: raeszka
    E-mail: a.m.math@poczta.fm
    Baner na pasku bocznym http://raeszka.blogspot.com/
    Ulubiona książka, to "Tam, gdzie spadają Anioły" Doroty Terakowskiej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuje: Anna
    @: anna_julia@poczta.onet.pl
    Baner: http://aniawniebieskiejkuchni.blogspot.com/ - po prawej stronie

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja ulubiona książka to: "Cień wiatru"
    Obserwuje jako: Katherine_Helfire
    katherinehelfire@wp.pl
    http://tworczyzakatekkatherine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja ulubiona książka hmm.... Ja w sumię uwielbiam aż cztery książki z trylogi SKRZYDŁA czyli"skrzydła Laurel", "Magia Avalonu", " Złudzenie", "Moc przeznaczenia".
    Obserwuję jako: Bella_ Helfire
    Mój e-mail: bella_helfire@wp.pl
    zapraszam również na mojego bloga: www.bellahelfire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. poprawka... obserwuję jako: Monika Pałczyńska:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja ulubiona książka to "Szeptem" autorstwa Beccy Fitzpatrick :)
    obserwuję jako Queen of the Universe
    e-mail: xpatrycja129@gmail.com
    banner tutaj:
    magiczne-polki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłasza msię ;)
    Obserwuje przez Google- Magdalena B
    baner-http://magicwordcherry.blogspot.com/
    lady1307@interia.pl

    Moja ulubiona książka to;
    "cień wiatru" Carlos Ruiz Zufen

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłasza się Zofia
    marysienka1924@o2.pl
    Nie prowadzę bloga, ale udostępniłam na facebooku jeśli można :
    https://www.facebook.com/zofia.przybylska.7/posts/533267593387635

    Moja ulubiona książka to "Wir" P. Wattsa

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Bloga dodałam do kręgów i obserwowanych :D
    2. Zhttp://miasto-recenzji.blogspot.com/p/konkursy_2.html
    3. Habibi1610@interia.eu

    Zdecydowanie "Igrzyska Śmierci" oraz "Pierwszy grób po prawej" ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oczywiście, że się zgłaszam! :)
    Obserwuję jako Patka
    Baner: http://beauty-little-moment.blogspot.com/p/konkursy.html
    patrycja.kuchta.uK@gmail.com

    Ulubiona książka? "Cień wiatru"- takiej magii nie ma nawet żadna książka fantastyczna. Coś przepięknego!

    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję w Google+ jako Claire G.
    Banerek tu: im-bookworm.blogspot.com/p/konkursy.html

    Ulubiona książka?
    Z pewnością cała trylogia Susanne Collins "Igrzyska Śmierci" ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się
    obserwuję jako: CherryLandrynka
    baner: http://rozdania-i-candy.blogspot.com/2013/07/do-6-lipca-2013-konkurs-na-blogu-forest.html
    ulubiona książka: "Atramentowa krew" autorstwa Cornelii Funke
    adres: iza123468@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw po sobie ślad :)